کاغذ دورپیچ
نوشته شده توسط : عباس

کاغذ دورپیچ

کاغذ های دورپیچی که در سرو انواع غذا و ساندویچ در فست فود ها به کار می رود، از جنس کاغذ مومی است. امروزه کاغذ مومی بیشترین استفاده را در بین کاغذ های دورپیچ رستوران و فست فود دارد. جدا از آن، از کاغذ های کاهی و یا تحریر که از گذشته تا کنون استفاده شده هم همچنان استفاده می شود. اما بهترین جنس برای کاغذ دورپیچ کاغذ مومی است. در ادامه توضیحاتی در مورد کاغذ مومی در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار می دهیم.

کاغذ مومی چیست

کاغذ مومی از جمله کاغذ هایی است که در رستوران ها و فست فود ها و به طور کلی در حیطه ی سرو غذا به کار می رود. خاصیتی که کاغذ مومی دارد ضد رطوبت و ضد چربی بودن آن است.

 استفاده از کاغذ های کاهی و یا تحریر می تواند برای سرو ساندویچ در فست فود یا به صورت بیرون بر، جلوه ی بدی داشته باشد. چرا که کاغذ چربی و رطوبت ساندویچ و یا هر مواد غذایی دیگر را به خود جذب می کند و وا می رود.
تاکید استفاده از کاغذ مومی به این خاطر است که در حفظ ظاهر ساندویچ و یا برگر شما بسیار خوب عمل می کند. امکان چاپ روی کاغذ مومی به صورت تک رنگ و دو رنگ هم وجود دارد.

نقش کاغذ دورپیچ در ارسال غذای بیرون بر

برای اینکه غذا هایی مثل ساندویچ و برگر را به صورت بیرون بر ارسال کنید، بهتر است آن را با کاغذ مومی بپوشانید و داخل پاکت و یا کاغذ دورپیچ از جنس مومی بگذارید. این کار باعث می شود ساندویچ و برگر بدون اینکه متلاشی شود به دست مشتری برسد.

با شیوع ویروس کرونا و همچنین با توجه به وجود اپلیکیشن اسنپ فود، غذای بیرون بر نسبت به قبل طرفداران بیشتری پیدا کرده است. لذا اهمیت دادن و وسواس به خرج دادن برایی بسته بندی و ارسال غذای بیرون بر، یک فست فود و رستوران را از دیگر رقبایش جلو می اندازد.





:: برچسب‌ها: کاغذ دورپیچ , کاغذ ساندویچ ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: